Pierderea de grăsimi condiționarea metabolică, Tratamentul metabolic Cel mai eficient antrenament? Prezentare generală

pierderea de grăsimi condiționarea metabolică

Este condiționarea metabolică cea mai eficientă antrenament? Ne place expresii de captură în industria de fitness, în special cele care implică cuvinte precum "arsuri" și "tăieturi" și "tonuri".

Arde grăsime și tonifie-te repede. Arde pierderea de grasime- Arde pierderea de grasime Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Am slabit in 60 de zile - Tehnica mea de ardere grasime vor sta să ajute să ardă grăsimea din burtă Produse Masa Musculara si Ardere Grasime 6 exerciții simple pentru acasă care te ajută să arzi rapid grăsimea Cat Costa Acest Sistem Super-Eficient?

O persoană neinitiată ar putea crede că suntem cu toții o mulțime de pierderea de grăsimi condiționarea metabolică, dar distrugerea, arderea, sculptura și tonifierea sunt exact ceea ce ne dorim din antrenamentele noastre. Deci, care este antrenamentul magic care ne va da in cele din urma corpul perfect?

pierderea în greutate ramen ve neill pierdere în greutate

Nu este lungul cardio lent pe care l-am petrecut în ultimii 20 de ani, și nici antrenamentele antrenamentului de antrenament de plictiseală.

Deci, dacă nu este așa, atunci ce este? Și răspunsul este Este de fapt o combinație a celor două.

Este condiționarea metabolică cea mai eficientă antrenament?

Această combinație specială de cardio și tărie este numită Metabolic Conditioning și, dacă ați auzit vreodată sau ați încercat P90XCrossFit, Insanity sau de înaltă intensitate de formare de circuitatunci știi despre ce vorbesc. Există oameni care cred că condiționarea metabolică, sau MetCon, așa cum o numesc oamenii răcoritori, este cea mai eficientă metodă de a arde grăsimea și de a crea rezistență, dar este chiar așa?

Și dacă da, este tocmai exercițiul de intensitate foarte bună pentru noi? Aflați ce este atât de grozav, sau poate nu-atât de minunat, despre MetCon. De ce MetCon obține rezultate MetCon, ca o mulțime de jargon de fitness, cum ar fi zona de ardere a grăsimilor sau tonifiereeste un pic de un nume greșit.

pierdere de grăsime transformarea timpului de timp cum să pierzi grăsimea de bere

Nu trebuie să exersați cu adevărat să "condiționați" metabolismul. Corpul tău metabolizează tot timpul și, dacă se oprește vreodată, înseamnă că ai și oprit. Cu toate acestea, în opinia lui Greg Glassman, fondatorul CrossFit și unul dintre experții premierului în domeniul instruirii intensive, formarea metabolică este despre creșterea stocării și furnizării de energie pentru orice activitate.

Glassman, "Metabolic Conditioning" Articolul lui bine scris merge în detaliu în legătură cu acest lucru, cu discuții despre căile energetice ale corpului și despre modul în care MetCon, spre deosebire de formarea tradițională a cardio sau de forță, le vizează pe fiecare într-un mod mai eficient.

Toate acestea sunt importante, iar articolul lui merită citit, dar ceea ce MetCon este cu adevărat pentru persoana obișnuită este un lucru: obținerea de rezultate.

Antrenament acasă

Urmăriți orice infomercial P90X sau Insanity și veți vedea acei mușchi tari și strălucitori, carora le-a visat mulți dintre noi.

Deci, care este secretul acestor rezultate și le putem avea pe toate?

resetați pierderea în greutate obiectiv fitbit picătură de lire în 2 zile

Asta depinde de ceea ce vrei și cât de greu ești dispus să lucrezi. Binele Secretul real al MetCon nu este despre ceea ce faci, ci despre modul în care faci acest lucru și dacă o faci bine, poți: Ardeți mai multe pierderea de grăsimi condiționarea metabolică pentru pierderea în greutate Creșteți caloriile pe care le ardeți după antrenament, numită și arderea după ardere Învățați-vă corpul cum se utilizează mai eficient sistemele energetice diferiteinclusiv sistemul fosgen energie imediată necesarăglicoliza energie intermediară necesară și sistemul aerobic energia extinsă necesară.

Deși acest lucru nu este întotdeauna o prioritate pentru exercițiul mediu, acest lucru poate fi un impuls extraordinar pentru sportivi. Construieste rezistenta, rezistenta si fitness pentru aproape orice activitate - Concureaza tisana herbaslim de aviz curse, intrand in fortele militare sau de aplicare a legii, in sporturi, in maraton, etc.

Deci, dacă poți obține tot ce ai de la MetCon, de ce nu o facem cu toții?

cum să pierzi brațul de grăsime suplimentul pentru pierderea în greutate amway

Pentru unul, este o modalitate complexă de a exercita și de multe ori avem nevoie de instruire, îndrumare pierderea de grăsimi condiționarea metabolică motivație de către experți pentru ao face în siguranță și eficient. Pentru altul? Este adesea prea intensă pentru exercițiul de început sau chiar pentru exercițiul mediu.

Doar întrebați soțul meu câte zile a fost rănit când a făcut P90X. Răspunsul lui? Deci, cât de eficiente poate fi, există câteva lucruri pe care ar trebui să le cunoașteți înainte să le încercați. În ciuda rezultatelor minunate pe care le puteți obține de la acest nivel ridicat de exercițiu, există lucruri de luat în considerare înainte de a vă investi timpul și energia în acest tip de antrenament.

Exercițiile, care de obicei includ mișcări compuse întregi, vă ajută să pierdeți grăsime și să câștigați mușchii mai repede și mai alergatul pe banda slabeste decât instruirea cardio sau puterea Mai multă forță, putere și rezistență - Deoarece vă îndreptați toate căile de energie într-un antrenament, condiționați corpul de fiecare nivel Nivel ridicat de fitness - Dacă poți lucra la un nivel ridicat de intensitate, poți lovi cu piciorul capul în aproape orice altă activitate din viața ta de zi cu zi Varietate - Oamenii se bucură de antrenamentele MetCon, deoarece au atât de multă varietate.

Nu te sloggi pe un treadmill timp de 45 de minute spre nicăieri. Cu excepția unei singure persoane, oricine știu cine a încercat P90X sau CrossFit a obținut rezultate uimitoare Rata ridicată a pierderea de grăsimi condiționarea metabolică - Aceste antrenamente provoacă oboseală și oboseală duce la tehnică proastă, iar tehnica proastă duce deseori la răniri.

Faptul că mulți începători încep cu o intensitate care poate fi prea mare pentru ei este, de asemenea, un factor major de contribuție la răniri Debilitante dureri musculare - În timp ce aceste programe de antrenament ar trebui să includă zile de odihnă suficient pentru ca mușchii să-și recupereze și să reducă durerea, de multe ori nu, lăsându-vă să dureze zi după zi.

Ruperea musculaturii

După zi Pot suprima sistemul imunitar - Studiile au aratat ca exercitiile de intensitate foarte mare, in special fara suficient timp de recuperare intre exercitii sau antrenamente, pot creste riscul de infectii cum ar fi raceli sau virusuri.

Acest lucru se datorează faptului că, sub stres, corpul dumneavoastră produce un hormon de stres, cortizol, care are un efect imunosupresor asupra organismului. Ritm înalt de mizerie - Unii oameni preferă să se confrunte cu un nivel înalt de fitness. Pentru alții, acest nivel de exercițiu se va simți doar mizerabil. Deci, ce face un antrenament MetCon, spre deosebire de altceva?

Pierderea de grăsime condiționare metabolică

Nu există linii directoare oficiale, dar există câteva reguli de bază la înființarea antrenamentelor MetCon. Bazele MetCon Este configurat într-un format de circuit. Pierderea de grăsimi condiționarea metabolică înseamnă că faceți fiecare exercițiu unul după altul și repetați circuitul 1 sau de mai multe ori.

recenzii ideale de pierdere în greutate ashley căsătorit la prima vedere la pierderea în greutate

Acesta implică de obicei exerciții neconcurente. Asta înseamnă exerciții care permit unui grup muscular să lucreze în timp ce celălalt grup muscular se odihnește.

De exemplu, efectuați un exercițiu inferior al corpului de exemplu, squats urmat de un exercițiu superior al corpului de ex. Lucrezi la o intensitate foarte mare timp de de secunde. Aceasta înseamnă că trebuie să fii anaerob sau în jurul unui nivel pe această diagramă de efort perceput în timpul seturilor de lucru.

Aveți nevoie de exerciții provocatoare, cum ar fi întregul corp, mișcări compusecare lucrează la fel de mult cum puteți în timpul pe care l-ați ales. Timpul de lucru va depinde de obiectivele dvs.

Scoala Dr. Veress - Scoala de slabire din grasime

Pentru rezistență s-ar putea să faceți 2 minute de cardio de intensitate ridicată urmată de 30 de secunde de odihnă. Pentru pierderea de grăsimes-ar putea să fiți undeva în mijloc - 30 de secunde de muncă urmată de pierderea de grăsimi condiționarea metabolică secunde de odihnă, de exemplu.

Intervalele de repaus sunt foarte scurte. Din nou, intervalul de odihnă pe care îl alegeți se bazează pe obiectivele și nivelul pierderea de grăsimi condiționarea metabolică fitness. Regula generală este de a vă odihni doar atâta timp cât trebuie să faceți din greu efortul următor.

  • 4 lb pierdere în greutate în 2 săptămâni
  • Motive pentru care pierderea în greutate nu are loc - Pierdere în greutate doamnă
  • Antrenament de forță pentru pierderea grăsimii; (Recenzie de carte) Ruperea musculaturii
  • Este condiționarea metabolică cea mai eficientă antrenament?
  • Pierderea de grăsime condiționare metabolică Add Comment

Acest lucru este diferit pentru toată lumea, deci va trebui să practicați pentru a găsi un interval de odihnă potrivit pentru corpul dumneavoastră. Antrenamentele tale sunt scurte.

Pentru a genera într-adevăr un nivel ridicat de intensitate, veți dori să vă mențineți antrenamentele între aproximativ de minute. Mai mult decât atât, vă pot compromite forma și energia.

Slabire omnifit. Dieta Suprema - Cea mai buna dieta?

Ar trebui să faceți doar acest antrenament corpul slăbire spandex câteva ori pe săptămână.

Acest antrenament este foarte greu pe corp, așa că încercați să încorporați un antrenament mai moderat în timpul săptămânii - intensitate cardio intensivă și formare regulată a forței. Lucrați până la formarea MetCon. Acest nivel de formare nu este pentru incepatori.

Chiar dacă deja exersați, aveți încă nevoie de timp pentru a vă condiționa corpul să lucreze anaerob, dacă nu faceți deja acest lucru în antrenamente. Ar trebui să începeți cu o pregătire de bază, cum ar fi acest program de exerciții pentru începători pierderea de grăsimi condiționarea metabolică și, treptat, să includeți antrenamente de intensitate mai mare în rutina dvs.

pierde greutăți verzi marchează mâncărime pastile eficiente pentru slabit

Ațiputeafiinteresat