Pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin. Account Options

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Slabit Atunci, când vine vorba de pierderea în greutate, alimentația sănătoasă și exercițiile fizice sunt, de obicei, considerate a fi cei doi factori cheie. Cu toate acestea, odihna este un factor de stil de viață adesea neglijat, care joacă, de asemenea, un rol important. Durata de somn recomandată pentru adulți este de ore pe noapte, dar multe persoane dorm, adesea, mai puțin de atât.

Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți. Singurul mod în care veți scăpa de kilograme este consumând în mod constant mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru energie. De asemenea, puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn, dormind suficient și menținând mușchii slabi.

Diverse cercetări au concluzionat, că o durată a somnului mai mică decât cea recomandată este corelată cu un procent de grăsime corporală mai mare și un risc crescut de obezitate. De obicei, obiectivul principal al pierderii în greutate este scăderea grăsimii corporale, păstrând în același timp cât mai multă masă musculară.

Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

Nerespectarea cantității optime de odihnă poate avea un efect negativ asupra acestora. Metabolismul, apetitul și somnul Există mai multe motive pentru care un somn neadecvat poate fi asociat cu o greutate corporală mai mare și pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin afecta pierderea în greutate.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune.

Acestea includ modificări ale metabolismului, apetitului și selecției alimentelor. Somnul influențează doi hormoni importanți - leptina și grelina, despre care se crede că sunt responsabili pentru senzația de foame.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin 12 săptămâni până la pierderea în greutate aboutcom

O perioadă mai mică de odihnă a fost asociată cu niveluri mai ridicate de grelină și niveluri mai mici de leptină. Această combinație poate crește pofta de mâncare a unei persoane, ceea ce face ca deficitul caloric, necesar pierderii în greutate, să fie mai dificil de respectat și poate determina mâncatul în exces.

Acest lucru înseamnă că, pe termen lung, privarea de somn poate duce la creșterea în greutate din cauza acestor modificări ale apetitului.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin canalul de descoperire a pierderilor în greutate

Durata somnului influențează și pierde greutatea la 33 de ani, în special metabolismul glucozei zahărului. Persoanele care nu au un somn calitativ o perioadă lungă de timp, tind să aleagă alimente bogate în glucoză din cauza creșterii apetitului și a obiceiurilor alimentare și, astfel, capacitatea organismului de a procesa glucoza poate fi afectată.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient. Uneori vrei să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, dar pare imposibil să faci acest lucru. Dincolo de faptul că nu mereu reușim să păstrăm proporția corectă între acestea două, dacă ne gândim la dinamismul ca să nu îi spun haosul din viața noastră, mai este un aspect pe care îl ignorăm întotdeauna.

Un exces de glucoză în organism poate fi transformat în acizi grași și depozitat sub formă de grăsime. Acestea se pot acumula pe termen lung având ca efect creșterea în greutate.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin injecțiile b12 ajută la pierderea în greutate

Somnul este important pentru a pierde în greutate. Lipsa acestuia poate crește apetitul prin modificarea hormonală, poate determina alegerea unor alimente nesănătoase și influențează modul în care se pierde grăsimea corporală.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin vrikshamla pierderea în greutate

Prin urmare, somnul trebuie considerat important alături de dietă și activitate fizică, ca parte a unui stil de viață sănătos.

Ațiputeafiinteresat