Urcați scările de ardere la grăsimi. Scara de slabire

Iti place sa urci pe scari? Descoperiți beneficiile

Femeia moderna Iti place sa urci pe scari? Descoperiți beneficiile Avantajele de a urca pe scări în loc de a lua liftul sunt atât de multe încât sunt folosite chiar și în unele antrenamente. Vestea bună este că le puteți găsi peste tot și puteți profita de acestea pentru a face sport.

Procedați cu precauție Dacă ai poftă de glute musculare, coapse și viței tonifiați și un antrenament cardio-kick-butt, atunci este timpul să urci niște scări.

Exercițiul aerobic vă va ajuta să ardeți grăsimi, să eliminați celulita și să vă îmbunătățiți sănătatea cardiovasculară. Aflați mai multe despre avantajele de a face scările.

Exerciții de greutate corporală pentru a stăpâni mai întâi

De ce este bine să iei scările? Așa cum tocmai v-am spus, este o activitate aerobă foarte eficientă pentru a lucra cu mușchii picioarelor, pentru a arde grăsimile corpului inferior și pentru a consuma energie.

Acest exercițiu vă va ajuta să ardeți macronutrienții alimentelor pe care le consumați într-o zi și apoi veți folosi grăsimile acumulate, astfel încât veți pierde în greutate.

Ritmul cardiac și capacitatea pulmonară se vor îmbunătăți, de asemenea, foarte mult. Datorită arderii caloriilor, celulele grase ale țesutului adipos vor începe să dispară, astfel sa faci scările sunt excelente pentru eliminarea celulitei, coșmarul pe care majoritatea femeilor le persecută.

  • Trebuie să piardă în greutate asap ajutor
  • De câte kilograme te scapă 6 etaje urcate zilnic Scara de slabire
  • Cum ardem calorii prin urcatul scarilor
  • Amber hunt pierdere în greutate

O persoană care cântărește 65 kg poate arde aproximativ de calorii dacă urcă și coboară pe scări timp de o oră. Acest lucru va depinde, de asemenea, de numărul de pași și viteză, dar aceasta este o estimare pentru a vă face să înțelegeți cât de eficient este acest exercițiu.

urcați scările de ardere la grăsimi

Și nu veți avea nevoie de nimic altceva, nici măcar să plătiți pentru inscrierea la sala de sport! Cu toate acestea, acest lucru nu este singurul beneficiu de a urca pe scări.

În plus față de scăderea în greutate, veți avea efecte pozitive asupra sănătății dumneavoastră pe termen scurt, mediu și lung.

Reduce probabilitatea de a suferi de boli cronice, cum ar fi probleme cardiovasculare, diabet și chiar unele tipuri de cancer. Puteți reduce semnificativ nivelurile de colesterol rău în sânge și puteți avea mai multă energie în fiecare zi. Dacă obiectivul dvs.

urcați scările de ardere la grăsimi

Pentru a face acest lucru, trebuie să le urcați cât mai repede posibil, păstrând mereu bustul drept și folosind haine corespunzătoare. Dacă credeți că este prea complicat să o faceți de luni până vineri, profitați cel puțin in weekend-ul acasă la dvs.

urcați scările de ardere la grăsimi

Este mai bine să urcați scarile sau sa le coborati? Aceasta este o întrebare foarte frecventă persoanelor care tocmai au descoperit avantajele scarilor. Potrivit experților, ambele alternative sunt foarte bune, dar, desigur, nu funcționează aceleași mușchi.

urcați scările de ardere la grăsimi

De aceea vă recomandăm să vă urcați în sus și în jos și nu doar să alegeți o alternativă. Aceasta este cea mai bună modalitate de a vă exercita fără să o realizați.

urcați scările de ardere la grăsimi

Picioarele tale vor începe să se subțieze și sa se tonifice, talia va fi din ce în ce mai subtire și atunci când trebuie să fugi pentru a prinde autobuzul vei descoperi că nu va fi asa greu si totul fără a realiza. Și pentru cei care nu sunt prea sociabili, luând scările vor evita, de asemenea, acele conversații inconfortabile în lift, de exemplu. Este, de asemenea, metoda preferată a celor care suferă de claustrofobie.

urcați scările de ardere la grăsimi

Când urcam sau cobarm scările, intensitatea activității este aproape aceeași. Când mergem dieta zona zoster lucrăm la talie la fese și cvadriceps. Când mergem în jos, numai cvadricepsii fac toată treaba și trebuie să se straduiasca din greu pentru a controla gravitatea corpului.

Din acest motiv, este bine să combinați ambele activități urcați scările de ardere la grăsimi a tonifia toti mușchii și pentru a arde grăsimea în cel mai bun mod.

Introducere Ai niște junk în plus în portbagaj pe care ai vrea să le vezi ultima?

Luați scările cel puțin de două ori pe săptămână și veți observa rezultatele. Antrenament pe scări Beneficiile de a urca si cobori pe scări sunt mentionate încât s-au creat diferite exerciții pentru a se asigura că activitatea nu este întotdeauna aceeași. Unele exerciții pe care le puteți face pe scări sunt: Urcarea pe varfuril picioarelor Urcați scările păstrând picioarele unite și saltati pe fiecare scara pe vârfuri, pentru cel puțin zece pași.

Repetați seria de patru ori. Veți crește puterea explozivă și veți îmbunătăți elasticitatea mușchilor.

Video al zilei

Alergare Urcați scările cât mai repede posibil. Faceti de patru ori, prindeți-vă respirația atunci când coborâți. Urcati scarile două câte două Urcați alergand scarile pașii doi câte doi, pentru cel puțin 12 scari 6 salturi.

Faceți de patru ori și recuperați-vă în timp ce coborati.

Exerciții vizate Burn Fat Faster

Urcați cu un picior Săriți cu un picior, lăsând celălalt în sus, fără să atingeți scarile. Faceți patru seturi două cu fiecare picior. Trei seturi de câte 10 pași fiecare. Duceți calcaile la coapse Se face un salt mai mare, astfel că atunci când ridici călcâiul, urcați scările de ardere la grăsimi mișcă înapoi până când atinge coapsa sau gluteusul, alternând cu fiecare pas.

Faceți 4 seturi de câte 10 pași fiecare. Ridicarea genunchilor Faceți din nou un pas mai mare pentru a urca scările, de această dată încercând să atingeți abdomenul cu genunchiul. Alternând pașii, faceți câte 3 seturi de câte 16 pași. Dacă aveți scări acasă, puteți profita de aceste exerciții simple, sporind viteza la fiecare două săptămâni.

Apoi, adăugați o greutate în plus poate fi, o pungă sau o sticlă cu nisip etc.

Ațiputeafiinteresat