Hiit research pierdere de grăsime, Ce exercițiu arde cel mai mult grăsime pe față și pe bărbie? - Sănătate -

este hiit la fel de eficient ca cardio mai mult pentru pierderea de grăsime? - mușchi și fitness

Când vine vorba de pierderea de grăsime și cum să o realizăm cel mai bine, cardio-ul pare a fi o zonă de confuzie pentru majoritatea oamenilor. Acum, deși cardio nu este nicidecum necesar pentru arderea grăsimilor, având în vedere că creați un deficit caloric prin dieta dvs.

hiit research pierdere de grăsime

Ei bine, în afară de beneficiile hiit research pierdere de grăsime evidente pe care le oferă, poate, de asemenea: Ajutați la creșterea ratei pierderii de grăsime.

În loc să creați un deficit energetic în întregime doar consumând mai puține alimente, încorporând cardio vă permite să mâncați puțin mai mult în timpul dietei.

Astfel, indirect, ajutându-vă să respectați mai hiit research pierdere de grăsime dieta pe termen lung. Problema adesea ignorată cu cardio Cu toate acestea, un lucru de reținut este că, chiar dacă obiectivul dvs. Și, din păcate, dezavantajul cardio este ceva numit efect de interferență.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Cercetătorii au menționat că, de asemenea, pare să existe forme specifice de cardio care sunt mai bune decât altele la reținerea mușchilor, maximizând în același timp pierderea de grăsime. Prin urmare, este clar că, în acest caz, mai mult nu este mai bine și pierderea în greutate roșie toate exercițiile cardio sunt create în mod egal. Deci, este vital să vă configurați rutina cardio în mod corespunzător pentru a vedea cele mai bune rezultate.

Și în acest articol, vă voi ghida exact cum să faceți acest lucru. De exemplu: mersul înainte și înapoi între de secunde de ciclism complet cu 1 minut de ciclism ușor.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

HIIT s-a dovedit a fi hiit research pierdere de grăsime la îmbunătățirea VO2 max, a diferiților markeri de sănătate cardiovasculară și a sensibilității la insulină în comparație cu formele mai puțin intense de cardio. Și în ceea ce privește pierderea de grăsime, probabil ați auzit că antrenamentele HIIT vă permit să ardeți mai multe calorii într-o perioadă mai scurtă de timp în comparație cu cardio de intensitate mai mică.

Acum, deși acest lucru este adevărat, principalul motiv pentru care recomand personal încorporarea HIIT se datorează potențialelor sale proprietăți de economisire a mușchilor.

De exemplu, meta-analiza pe care am menționat-o mai devreme a constatat că cardio de intensitate mare interferează mai puțin cu câștigurile musculare și de forță decât formele de cardio cu intensitate mai mică. Deci, din acest motiv, ar fi probabil cea mai bună opțiune pentru cantități extinse hiit research pierdere de grăsime cardio la starea de echilibru.

Ce formă de cardio HIIT este cea mai bună? În ceea ce privește modalitatea de exercițiu de utilizat pentru HIIT, aș sugera în principal să începeți cu ciclismul.

  1. Ce exercițiu arde cel mai mult grăsime pe față și pe bărbie? - Sănătate -
  2. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.
  3. Poate pierderea în greutate cauzează clipei calde
  4. este hiit la fel de eficient ca cardio mai mult pentru pierderea de grăsime? - mușchi și fitness

Studii multiple au arătat că, în comparație cu alte forme de HIIT, ciclismul este cel mai bun minimizează durerea și deteriorarea mușchilor după o sesiune. Astfel, este mai ușor să vă recuperați, mai ales dacă nu sunteți obișnuiți cu exerciții fizice intense.

În plus, așa cum sa menționat în această lucrare din din Journal of Strength hiit research pierdere de grăsime Conditioning Research, intervalul de mișcare pe care îl folosiți atunci hiit research pierdere de grăsime mergeți cu bicicleta este foarte similar cu exercițiile obișnuite de antrenament cu greutăți, cum ar fi ghemuit și apăsarea picioarelor, de exemplu.

Adică, vă poate ajuta să vă mențineți sau să vă creșteți mai bine puterea în acele antrenamente la picioare pe măsură ce urmați o dietă. Dar, cu toate acestea, alergatul și canotajul sunt alte două modalități de exerciții viabile pentru HIIT. Aceste două modalități de exerciții mimează, de asemenea, exercițiile obișnuite de antrenament cu greutăți și s-au dovedit a fi eficiente pentru menținerea forței în timpul dietei.

Deci, în cele din urmă, alegeți ceea ce vă place cel mai mult sau aveți cea mai mare experiență. Când efectuați HIIT? Acum, când trebuie să efectuați antrenamentele HIIT, aș sugera să urmați recomandările din această lucrare din din Journal of Strength and Conditioning Research.

Dan Daniel (dandaniel91) - Profile | Pinterest

Și în ceea ce privește cât de mult ar trebui să faceți cardio HIIT, vă sfătuiesc să începeți cu 1 sesiune pe săptămână și, dacă este necesar, puteți crește treptat la maximum 2 sesiuni pe săptămână. Depășirea acestui lucru va începe probabil să interfereze negativ cu recuperarea dvs. Acesta este motivul pentru care ar trebui să-l combinați în mod ideal cu o formă de cardio de stare stabilă de intensitate redusă LISS. Iar opțiunile dvs. Poate fi orice, de la mers pe jos, înot, ciclism ușor și așa mai departe.

Atâta timp cât lucrezi la un efort perceput de aproximativ 4 sau cam asa ceva pe o scară de Ce formă de cardio LISS este cea mai bună?

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

În ceea ce privește ceea ce este optim în ceea ce privește tipul de LISS pe care îl faceți, pe baza constatărilor acestei meta-analize din și din motive similare, așa cum am discutat mai devreme, ciclismul pare să fie din nou opțiunea ideală pentru minimizarea pierderilor musculare. Și, deși nu există încă o cercetare formală cu privire pierderea în greutate fx7 acest lucru, aș crede că și stairmaster-ul ar fi o alegere viabilă, deoarece imită exercițiile corporale inferioare destul de bine și nu provoacă prea multe leziuni musculare.

hiit research pierdere de grăsime

Dar, în cele din urmă, alegeți orice activitate vă place cel mai mult și cu care veți fi cel mai consecvent, deoarece pe termen lung vă va oferi cele mai bune rezultate. Când să efectuați LISS? Ca și în cazul antrenamentelor dvs.

Cel mai bun plan de antrenament cardio bazat pe știință pentru pierderea de grăsime

HIIT, rămâneți la efectuarea sesiunilor cardio la starea de echilibru în mod ideal într-o zi de odihnă hiit research pierdere de grăsime cel puțin după antrenamentele dvs.

Câte antrenamente LISS pe săptămână?

hiit research pierdere de grăsime

Aș sugera să începeți cu sesiuni cardio de intensitate redusă, de aproximativ de minute fiecare. Prezentare generală: Cel mai bun plan de antrenament cardio Deci, pentru a rezuma articolul, iată cum ar putea arăta o rutină săptămânală inițială de antrenamente cardio: Rețineți totuși că cantitatea optimă de cardio va varia pentru toată lumea și depinde de nivelul general de activitate.

PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Dar, acesta este cu siguranță un bun punct de plecare. Apoi, odată ce progresul pierderii de grăsime începe să se oprească ceea ce se va întâmpla mai des pe măsură ce devii mai slabputeți începe să adăugați mai mult cardio conform recomandărilor mele anterioare. Și cam atât pentru acest articol!

Sperăm că acest lucru vă oferă o idee despre cum să abordați și să vă optimizați rutina cardio pentru pierderea de grăsime. Amintiți-vă doar că, deși cardio este un instrument eficient pentru arderea grăsimilor, TREBUIE să vă acordați prioritate dietei și antrenamentelor de haltere primul. În caz contrar, cardio-ul poate face adesea mai mult rău decât bine!

Nu uitați să-mi arătați sprijinul oferindu-mi o urmărire pe Instagram, Facebook și Youtube, unde voi posta conținut informativ mai regulat.

Ațiputeafiinteresat