Pierderea în greutate de la copenhaga

pierderea în greutate de la copenhaga

pierderea în greutate de la copenhaga 30 de zile smoothie provocare pierdere în greutate

Sport și viață Cercetătorii de la Universitatea din Copenhaga au arătat că 30 de minute de antrenament zilnic asigură o scădere a greutății și a masei corporale la fel de eficace ca în două ori. Cercetările de la Universitatea din Copenhaga au concluzionat că efectuarea a 30 de minute de cardio are același efect asupra pierderii în greutate ca și dublul timpului de monitorizare, folosind un monitor de ritm cardiac și un contor de calorii, timp de 13 săptămâni la un grup de 60 de bărbați supraponderali.

Cercetătorii au împărțit subiecții în două grupuri: unul a finalizat sesiuni de antrenament de 30 de minute alergare, ciclism și canotaj pierderea în greutate de la copenhaga, în timp ce celălalt a făcut-o timp de o oră.

pierderea în greutate de la copenhaga pierderea greutății în vârstă înaintată

Reducerea masei corporale a fost de aproximativ 4 kg pentru ambele grupuri ", relatează Mads Rosenkilde, autorul principal al cercetării. De fapt, am constatat că exercițiile fizice timp de o oră întreagă în loc de jumătate nu oferă nicio pierdere suplimentară, nici în greutatea corporală, nici în grăsime.

pierderea în greutate de la copenhaga fierbinte pentru a pierde grăsime de burtă încăpățânată

Cei care au exercitat cel mai mult au pierdut foarte puțin în raport cu energia pe care au ars-o în timp ce alergau, mergeau cu bicicleta sau cu canotajul. Sarcină de formare similară cu recomandarea OMS Pentru cercetători, diferența sau lipsa acesteia poate răspunde că 30 de minute de exercițiu este un obiectiv accesibil care încurajează dorința participanților de a face și mai multă activitate fizică.

pierderea în greutate de la copenhaga eco slim magyarul

De asemenea cei care au exercitat o oră probabil au mâncat mai mult deci pierderea în greutate a fost mai mică decât se aștepta.

Ceea ce este clar este că rezultatele arată că recomandările Organizației Mondiale a Sănătății, ceea ce sugerează parcurgerea a cel puțin de minute pe săptămână de exerciții, este un bun punct de plecare pentru a îmbunătăți multe aspecte legate de sănătate.

Ațiputeafiinteresat