Pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Intindere si relaxare Iarna s-a terminat.

Pagina principala Patinaj quad și scădere în greutate - Forum SkateLog Am pierdut 60 de kilograme din patinaj.

Este timpul să ascunzi hainele calde în dulap și să ai grijă să îți actualizezi garderoba pentru sezonul de vară care vine. Dar ce surpriză va fi să afli că fustele, rochiile și costumele tale preferate nu converg asupra ta. Și, în majoritatea cazurilor, timpul de iarnă ne ajută să acumulăm kilograme în plus.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Dar încărcarea la domiciliu vă va ajuta să scăpați de ele. Pentru a pierde în greutate, trebuie să faceți o serie de exerciții, să purtați un stil de viață activ și să mâncați bine. Vorbim mai detaliat despre opțiunile de economisire a taxării pentru a pierde în greutate în acest articol. Atitudinea corectă este un moment important în atingerea oricăror obiective Dacă ați decis deja să slăbiți până în vară, principalul lucru este să vă acordați corect înainte de a începe un antrenament.

Mai întâi, găsește ceva timp liber când nimeni și nimic nu te vor distrage. În al doilea rând, găsiți și imprimați o fotografie a idealului dvs. Așezați această fotografie pe frigider și în camera în care intenționați să vă exercitați. Cum să faci exerciții pierdere în greutate de patinaj înainte și după Când aveți deja atitudinea corectă, nu uitați să pregătiți locul și echipamentul pentru încărcare.

De exemplu, veți avea nevoie de un covor, gantere de 1, kg, o coardă de salt, un prosop, un fitball și o sticlă mică de apă. De asemenea, puteți obține mănuși speciale pentru sport fără degetecare vă vor ajuta să evitați alunecarea mâinilor, de exemplu, atunci când faceți exerciții cu gantere sau în timp ce faceți flotări.

Și, desigur, nu uitați de selecția dvs. Zece reguli principale pentru slăbit Pentru ca exercițiile dvs. Sunteți gata? Atunci să mergem. Antrenamentul nostru începe cu o încălzire. Pentru a face acest lucru, este suficient să sari coarda timp de minute, să alergi sau să sari pe loc.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Exercițiu scurt pentru toate părțile corpului Acest exercițiu în picioare este potrivit pentru cei care nu au capacitatea de a sări sau de a alerga pentru a încălzi toate grupele musculare. Pentru a-l finaliza, va trebui să vă ridicați la înălțimea maximă și să vă întindeți picioarele la lățimea umerilor. Apoi, începeți să faceți cercuri mici cu capul într-o direcție și apoi în cealaltă direcție este suficient să faceți de 5 ori în etapa inițială. Apoi așezați-vă mâinile pe umeri și, de asemenea, înconjurați-le înainte și înapoi puteți lăsa numărul de ori anterior.

Acum întindeți brațele în lateral și rotiți periile mai întâi în sensul acelor de ceasornic și apoi în sens invers acelor de ceasornic.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

În pasul următor, mergeți la articulațiile cotului, care sunt recomandate și pentru mișcările de rotație. Așezați-vă mâinile pe centură și răsuciți șoldurile într-o parte și pe cealaltă. Întindeți picioarele larg, aplecați-vă înainte, puneți mâinile pe genunchi și începeți să efectuați mișcări circulare spre dreapta și spre stânga.

Apoi ridicați mai întâi un picior și răsuciți piciorul piciorului exercițiul se efectuează în ambele direcțiiapoi faceți același pierdere în greutate de patinaj înainte și după cu celălalt picior. Apoi faceți 5 pante pe fiecare parte.

Acesta va fi un exercițiu scurt, dar corect, pentru toate articulațiile și grupurile musculare. Poate dura de la 5 la 20 de minute. Ridicări de picioare și alternarea lor cu salturi Imediat după încălzire, începeți să vă întăriți mușchii picioarelor. Pentru a face acest lucru, conectați-le împreună și ridicați alternativ genunchii la piept. Repetați exercițiul de ori pentru fiecare picior. Apoi îndoiți genunchiul și rotiți-l în lateral. După aceea, îndreptați-l lateral. Mai mult, piciorul de sprijin nu trebuie să pierdere în greutate de patinaj înainte și după îndoaie păstrați-l drept.

Repetați același lucru pentru piciorul opus. Următorul exercițiu va fi loviturile de karate mâinile sunt strânse în pumni și se află în zona pieptului, piciorul stâng este în față și piciorul drept este în spate.

Greutate înălțime patinaj

Rotiți piciorul parcă înaintecare stă în spate de 10 ori și repetați, schimbând poziția. Când faceți acest lucru, amintiți-vă: încărcarea la domiciliu trebuie efectuată cu suficient spațiu liber. Prin urmare, atunci când vă balansați picioarele, asigurați-vă că nu puteți atinge pe cineva sau nimic în timpul exercițiului.

Numărul abordărilor cu leagăne poate fi mărit în timp la trei. Iar intervalele dintre ele se diluează cu imitația de a sari coarda dacă este disponibilă, o va face una reală.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Apropo, atunci când săriți coarda, apar arderea rapidă a grăsimilor și strângerea musculară. Acesta este un exercițiu ideal care vizează toate grupele musculare.

Pentru a face acest lucru, întindeți picioarele mai late decât umerii, îndoiți brațele în pumni țineți-le la nivelul pieptului și începeți să vă ghemuiți.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Fii atent la genunchi. Nu ar trebui să depășească nivelul șosetelor. Al doilea punct important este că este mai bine să te ghemuit lângă un scaun, scaun sau lateral al canapelei.

pierdere în greutate de patinaj înainte și după

Sau doar imaginați-vă că intenționați să stați pe un scaun imaginar. În acest caz, transferați-vă greutatea corporală pe tocuri.

Ghemuit în etape.

Pierde greutatea derby-ului cu role. Queen City Roller Girls (qcrg) pe Pinterest

În primul antrenament, aceasta poate fi o abordare și doar de 10 ori. În al doilea - același număr de ori, dar în două abordări, etc. Apropo, pentru a crește sarcina, astfel de exerciții pot fi efectuate cu gantere. Pentru a face acest lucru, în următoarea ședință, acestea trebuie așezate pe șolduri sau talie. Apropo, înainte de a face exerciții cu genuflexiuni, puteți pune un fitball sau o minge gonflabilă obișnuită lângă el.

Apoi, du-te la perete și așează mingea astfel încât spatele să se sprijine pe ea. Începeți să vă ghemuiți încet, ca și cum ați sări în jos mingea și, în același timp, țineți-l de perete. Efectuați exercițiul în două seturi de câte 10 ori. Balet plie pentru picioare Niciun exercițiu acasă pentru pierderea în greutate nu este complet fără exerciții, al căror scop este de a strânge partea interioară a coapsei. Mai ales când sarcina ta este să slăbești într-un timp extrem de scurt. Nu există un exercițiu de balet mai bun pentru a face coapsele mai subțiri.

Pentru a face acest lucru, întindeți picioarele larg și întoarceți degetele de la picioare în lateral, astfel încât să obțineți un unghi drept. Pune-ți mâinile pe brâu. Apoi începeți să vă ghemuiți fără să vă ridicați călcâiele de pe podea. În procesul de deplasare în jos, numărați pierdere în greutate de patinaj înainte și după la trei, puteți pierde grăsimea mai rapidă când urcați, urcați când numărați doi.

Efectuați exercițiul de ori în seturi odihna între ele nu trebuie pierdere în greutate de patinaj înainte și după depășească un minut.

  • Tipul corpului endomorf își pierde greutatea
  • Pagina principala Găsiți cel mai bun Patinaj cu role Pierderea în greutate înainte și după planul de antrenament pentru pierderea grăsimilor la sala de sport - MUDMAN Cea mai rapidă modalitate de a pierde în greutate cu patinajul cu role înainte și după și a pierde în greutate pastila, amestecul puternic a fost incredibil de popular, deoarece efedrina c este, de asemenea, utilizată ca decongestionant, iar medicamentul pentru astm c este un stimulent foarte asemănător cu amfetaminele.
  • Slabeste sanatos acasa
  • Pagina principala Pierde greutatea derby-ului cu role.

Principalul lucru al acestui exercițiu este să nu exagerați modele de slăbire și culori adâncimea ședinței. Faceți acest lucru până când genunchii vă mențin un unghi drept 90 °. În același timp, încercați să vă mențineți spatele drept și să nu vă îndoiți prea mult în partea inferioară a spatelui.

Picioare pentru întărirea mușchilor Următorul exercițiu important din complexul nostru de exerciții este lunges. Vă va ajuta să vă pompați partea din față a coapsei și să vă consolidați gluteus maximus.

Pentru a face acest lucru, stați în poziție verticală. Apoi ridicați, de exemplu, piciorul drept și pășiți-l înainte, executând o ghemuit pe piciorul din spate. Faceți acest exercițiu de 10 ori pentru fiecare picior. Amintiți-vă despre genunchi, care nu ar trebui să depășească zona degetului piciorului pe care se pune accentul. În pasul următor, aruncați în ambele direcții. Adică faceți-l mai întâi înainte și apoi cu același picior înapoi.

Repetați de ori cu fiecare picior. Acesta este modul în care obțineți gimnastică pentru pierderea în greutate. Este mult mai ușor să o faci acasă decât într-o sală de gimnastică sau centru de fitness. În primul rând, nu vă simțiți jenat de ochii curioși și vă puteți concentra cu ușurință pe calitatea exercițiului.

Și, în al doilea rând, nu trebuie să porți uniformă sport și pantofi pentru antrenament. Este suficient să ai la tine un tricou confortabil, pantaloni largi sau pantaloni scurți. Poți purta șosete pe picioare sau chiar să rămâi desculț.

Tranziții între exerciții Pentru ca sarcina pe mușchi să fie maximizată, exercițiile dvs. De exemplu, golul care a apărut în timpul tranziției de la un exercițiu la altul poate fi umplut cu mișcări suplimentare. Una dintre opțiuni implică sărituri. De exemplu, ai făcut squats, dar mai ai încă două abordări, poți umple golul cu salturi. Ridicați brațele în sus și întindeți picioarele. Apoi sări brusc și, în același timp, aduce-ți brațele și picioarele împreună, apoi întinde-le și într-un salt.

Efectuați mișcări similare și treceți la a doua, apoi la a treia abordare. Exerciții pentru talie Întindeți picioarele larg, încrucișați brațele într-un model încrucișat și începeți să vă rotiți trunchiul superior. Mai întâi, pastile keto diet spre piciorul drept, apoi mișcați capul și brațele în jos, apoi urcați-vă pe celălalt picior.

Efectuați în ambele direcții de 5 ori fiecare. Nu uitați că exercițiile fizice acasă pentru pierderea în greutate sau doar pentru a vă menține silueta într-o formă bună nu ar trebui să aibă loc fără apă. Udați-vă gâtul și reveniți la curs.

Patinaj quad și scădere în greutate - Forum SkateLog

Apoi, puneți-vă picioarele la o distanță mică. Așezați-vă mâinile pe corp și începeți să alunecați una dintre ele în partea de sus a coapsei. În acest caz, mâna opusă ar trebui să urce. Schimbați mâinile și repetați exercițiul exact invers. Faceți-o de ori pe fiecare parte. Exerciții pentru picioare de podea Urcă-te în patru. Apoi lăsați un picior pe genunchi și îndreptați celălalt la un unghi de 90 °.

Începeți să-l ridicați, dar nu îl coborâți pe podea, ci țineți-l suspendat. Faceți leagăne. Apoi schimbă-ți piciorul. În mod ideal, trebuie să aduceți până la trei repetări de 60 de ori. Cu acest exercițiu, puteți lucra cu atenție coapsele anterioare și interioare.

Apoi, întoarceți-vă la patru picioare, luați un picior înapoi și îndoiți-l în unghi drept. Din exterior se pare că încercați să ajungeți la tavan. Fă-o de de ori. Repetați cu celălalt picior. În acest exercițiu nu funcționează doar șoldurile, ci și mușchii fesieri.

Ațiputeafiinteresat